Cum sa slabesti rapid ?

grs1

Vine sezonul de vara si toti vrem sa aratam cat mai bine si sa nu ne fie rusine sa ne dam tricoul jos, azi o sa va invat ce sa faceti.

Intrebarea  “cum sa slabesc repede ? ” ingrijoreaza aproape fiecare femeie sau barbat, si pentru ca sunt satul de toata vrajeala de pe net  ca exemplu :”dieta cu oua :slabeste 10 kg intr-o saptamana ” unde esti prostit de altii , am decis sa explic in profunzime problema slabirii .

NU CAUTA DRUMURI SCURTE SAU BAGHETA FERMECATA PENTRU CA O SA GASESTI DOAR DEZAMAGIRE.

Trebuie sa intelegi de la inceput ca nu intotdeauna drumul cel mai scurt este si cel mai rapid , si nu intotdeauna drumul cel mai lung este si cel mai greu.

Deci cheia pentru succes este Energia.

Energia =  ceea ce ne trebuie pentru savarsirea oricarei actiuni, vizibile sau invizibile.

Fara energie nu putem face absolut nimic.Citind articolul asta consumati energie.

In cazul nostru energia se noteaza cu Kcal (kilocalorii), si poate de multe ori nu va dati seama de ce nu puteti slabi. Totul e mai simplu decat pare .

Fiecarui om, pentru a-si mentine greutatea corporala are nevoie de un anumit numar de Kcal zilnic , deci pentru a slabi, trebuie sa micsorezi numarul de calorii de care ai nevoie zilnic si atunci corpul incepe sa consume din depozitele lui de grasime , incercand sa suplineasca lipsa energiei.

Deci daca ai nevoie zilnic de 2500 Kcal, tu incerci sa faci un minus de 500 Kcal , adica sa ajungi la 2000 Kcal zilnic, iar daca vrei sa slabesti mai repede poti scadea inca putin , si peste o saptamana daca ai slabit cu 1 kg e bine , tine-o tot asa , daca vezi ca ai slabit mai mult de 3kg , mareste numarul de kcal pentru ca altfel ,risti ca metabolismul sa incetineasca si sa te opresti din slabire.

Aici afli numarul zilnic de kcal de care ai nevoie.

jr

Tabel kcal/proteine/lipide

Alimentele sunt compuse din 3 nutrienti de baza , acestia fiind :

  • Carbohidratii  (simpli/complecsi)
  • Grasimile
  • Proteinele

Energia (kcal) de care aveti nevoie zilnic trebuie sa provina din:

  • Carbohidratii            50%
  • Grasimile                   10%
  • Proteinele                 40%

 
Dar in cazul in care vreti sa slabiti, micsorati procentul de carbohidrati si ridicati numarul de proteine , in asa fel corpul va folosi proteinele post de energie si in scopuri constructoare,si ca sa stiti, de la proteine practic nu poti sa te ingrasi .

Problema zilelor noastre: oamenii au acces la mancare ieftina si cu multe grasimi , in care energia principala este obtinuta din grasimi si nu din carbohidrati , de aceea multi sufera de obezitate de mici copii.

Trebuie sa stiti ca :

1 gram carbohidrati = 4 kcal

1 gram grasimi = 9 kcal

1 gram proteine = 4 kcal

Pare a fi straniu , dar pentru a slabi,trebuie sa maninci  de 4-5 ori pe zi, portii mici, acum sa va explic de ce :

Daca mancati 1-2 ori pe zi si in rest flamanziti, si credeti ca o slabiti , nu e chear asa, pentru ca organismul cand primeste rar mancare, crede ca a venit “foametea” si incepe sa depuna energia sub forma de grasime in caz de nu va mai avea .

Se recomanda sa beti doar apa plata si ceai verde, si aici lista de bauturi se termina.

Din carbohidrati folosim doar pe cei complecsi , este foarte important acest lucru.

Acum o sa calculam  caloriile necesare zilnic unei persoane de 80 kg si inaltimea 178 cm cu activitate fizica sporita.(daca aveti o activitate fizica redusa mai scadeti 500 kcal din necesarul zilnic)

  1. 2500 kcal /zi  – 500 kcal pentru un rezultat garantat = 2000
  2. 1250 kcal obtinute din carbohidrati,
  3. 1000 kcal obtinute din proteine
  4. 250    kcal obtinute din grasimi
  5. este bine sa mancati legume la fiecare dintre aceste mese

Daca ti-a placut articolul ,da un share sa afle si prietenii tai despre asta.

d

Sfaturi : uitati de grasimi , dulciuri , nu folositi uleiurile , uitati de fastfood , nu prajiti , mancati doar fiert, uitati de ketchup , maioneze sau alte sosuri de acest tip.

Concluzii: daca vrei sa slabesti, scade numarul de kcal zilnic de care ai nevoie si rezultatele o sa vina fara intirziere , pentru cantarirea produselor recomand un cantar de bucatarie si un tabel kcal , altfel nu o sa stiti niciodata cite kcal consumati , deci ,cu usurinta puteti sa bateti pasul in loc sau chiar sa va ingrasati prin consumarea a mai multe kcal .

Pentru intrebari suplimentare folositi forumul.

Mult succes tuturor , si va doresc o figura cat mai atragatoare.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s