Exercitii crestere

Exercitii pentru cresterea in inaltime .

exc

Aceasta este metoda dupa care am facut cateva luni .

Ca rezultate am crescut in jur de 5 cm in cateva luni,si ca sa stiti am varsta de 20 ani ,recomandarea mea ar fi sa nu va asteptati sa cresteti 10 cm in 2 saptamani cum va promit altii.

De ceva timp nu am mai facut exercitii pentru cresterea in inaltime, dar din cate vad inaltimea a ramas aceeasi.

Fiind si articolul de azi am decis sa ma apuc din nou de exercitiile pentru cresterea in inaltime , o sa ma masor din nou si peste o luna va spun rezultatele , imi propun sa fac in fiecare seara acest curs , in general ar fi bine de facut si dimineata , dar nustiu daca o sa-mi ajunga rabdare.

Tehnica doctorului in medicina netraditionala Mizramir Norbecov , care singur a putut scapa de scaunul de rotile , probleme cu vederea si multe altele , deci sunt sigur ca exercitiile pentru cresterea in inaltime o sa aduca rezultate bune.

Ce spune autorul despre aceasta tehnica :”toti pacientii peste 7-8 zile observa cresterea inaltimii intre 2-10 cm .Desigur omul de la exercitiile acestea nu creste in oase.Pur si simplu  recapata inaltimea naturala si elasticitatea pentru el , din cauza refacerii elasticitatii discurilor coloanei vertebrale “

      Sunt sigur ca acesti cativa centimetri iti vor da dorinta de a face aceste exercitii pentru cresterea in inaltime in continuare .

Exercitiile pentru cresterea in inaltime din acest video combinate cu cele scrise de mine mai jos,vor da un rezultat uimitor in cel mai scurt timp, iti promit ca nu vei ramane dezamagit.

Si acum a venit timpul sa facem cunostinta cu setul de exercitii pentru crestere.

Exercitii pentru partea superioara a corpului.Este implicata doar partea superioară a coloanei vertebrale.

  1.  Umerii in fata , barbia o tragem spre piept .Apoi umerii si capul il indoim de 15 ori in fata si 15 ori in spate.Pentru fiecare miscare 6 secunde. Barbia atinge pieptul ,fara sa o ridicam ne tragem spre burta, partea de sus a coloanei ar trebui sa se curbeze, si tot timpul asta tragem umerii in fata.Fara pauza trecem la aplecarile in spate. Respiratia-cand dam capul inainte expiram , cand il ridicam inspiram.
  2. Ridicarea si coborarea umerilor.Capul nemiscat ,coloana dreapta .Coborand umerii mainile le tragem cu putere in jos.La fel facem si cand ridicam umerii in sus .Numarul de repetari 20 in fiecare directie.final
  3. Rotirea mainilor a cate 15 ori in fiecare directie .Imaginativa o locomotiva cu aburi. Transformam umerii in in roti si incepem miscarea treptat, fara graba.Respirati fara efort .
  4. Aplecari in parti , mainile pe trunchi . Exercitiul se face din picioare. Cu mana dreapta incercati sa ajungeti la calcaiul drept, cu mana stanga la calcaiul stang.Cate 10 miscari in fiecare directie si fiecare miscare dureaza 5-6 secunde . Cand ne aplecam expiram .

 

125

 

 

Exercitii pentru partea toracica si lombara.

  1. Aplecari in fata , cum am incerca sa atingem nasul de abdomen.Exercitiul se executa asezat pe scaun, cu mainile ne tinem de scaun si tragem capul spre abdomen. In timpul efortului expiram.Pentru fiecare miscare 5 secunde , in total 10 miscari .Dupa tragem capul spre spate .
  2. Rotirea coloanei vertebrale .Spatele si capul sunt in linie dreapta .Rotim umerii si capul spre stanga la maxim si incepem sa facem miscari oscilatii ,incercand sa acaparam cativa centimetri in plus. In fiecare directie facem 2 ori a cate 15 miscari .Pentru fiecare miscare avem 20 sec la dispozitie si cate 1 sec pentru oscilatie (adica 20 oscilatii pe miscare).

led

Exercitii pentru partea de jos a coloanei.

  1. Se executa in picioare. Picioarele le tinem la latimea umerilor, pumnii la nivelul rinichilor,coatele le apropiem maxim unul de altul. Incepem sa ne aplecam treptat pe spate , cand simtiti ca nu merge mai departe, incepem sa facem mici oscilatii.Exercitiul se face de 2 ori a cate 15 oscilatii.1d
  2. Se executa asezat jos , mainile le punem in parti si incepem indoirea in fata ,cand coloana nu ne lasa mai departe, incepem sa facem oscilatii pentru a castiga macar cativa cm in plus.Normal ar fi sa ajungi cu nasul la genunchi , dar nu te speria daca nu iti iese , cu timpul o sa reusesti
     
     asd
  3.  

  4. Se face exact ca exercitiul 1 doar ca in acesta mainile le ridicam in sus.
  5. Aplecari in parti cu mainile ridicate.Exercitiul se face din picioare. Cu mana dreapta incercati sa ajungeti la calcaiul drept, cu mana stanga la calcaiul stang.Cate 10 miscari in fiecare directie si fiecare miscare dureaza 5-6 secunde . Cand ne aplecam expiram aerul.
     
    225
  6.  

  1. Picioarele la latimea umerilor , Va rotiti spre spate incercand sa vedeti degetele de la picior.Cate 10 repetari in fiecare directie + 10 oscilatii la fiecare miscare.

Aceste exercitii pentru cresterea in inaltime sunt bine de facut 2 ori pe zi , dimineata si seara.La fiecare exercitiu cate 2-3 serii a cate 10-15 repetari.

Daca nu ai timp de 2 ori pe zi iti recomand sa le faci seara.

Ca timp iti va lua 20-25 minute maxim.

Exercitii pentru cresterea in inaltime suplimentare

Sfaturi

Nu manca carbohidrati inainte de somn, pentru ca de laconsumarea lor se degaja insulina , care se anuleaza reciproc cu hormonul de crestere.Deci cel mai ridicat nivel de hormon de crestere in corp este seara in primele ore de somn.Dormiti cel putin 9 ore pe zi.

Sfaturile autorului acestei metode.

  • NU GRABITI REZULTATELE . IN PRIMELE ZILE NU DATI VERDICT FINAL.
  • NU VA LASATI INFLUENTATI DE PESIMISTI
  • NU VA DISTRAGETI CU ALTE ACTIVITATI IN TIMPUL EXERCITIILOR
  • NU VA GASITI SCUZE LENII
  • SE RECOMANDA ALERGATUL 4 ORI PE SAPTAMANA 5-10 MINUTE
  • STAI AGATAT DE BARA PENTRU A  TE LUNGI

 
 
 

ATENTIE!!

Nu mai raspund la intrebarile de genu:”am x ani …pot creste pana la 185?”
Vreau sa intelegeti ca nu am de unde sa stiu,daca o sa cresti sau nu depinde numai de tine.

Comments
  1. Ema says:

    De astăzi mă apuc și eu să fac aceste exerciții. Revin peste o lună și va spun cât am crescut.

  2. stepan says:

    Eu am 18 ani jumate si m-am apucat de exercitii la 18 ani,vara timp de o luna nu am facut,cand m-am apucat aveam 1,71 jumate iar acum am aproape 175,fac in fiecare seara aceste exercitii combinat cu intinderi la o bara.Nu stiu daca am crescut datorita exercitilor sau inca is in crestere,cert e ca nu strica si sper ca voi ajunge la 180,poate si peste:)).bafta tuturor

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s