Posted: July 21, 2013 in Uncategorized

Exercitii pentru cresterea in inaltime


exc

Aceasta este metoda dupa care am facut cateva luni .

Ca rezultate am crescut in jur de 5 cm in cateva luni,si ca sa stiti am varsta de 20 ani,recomandarea mea ar fi sa nu va asteptati sa cresteti 10 cm in 2 saptamani cum va promit altii. Citeste mai departe…

Cum sa cresti in inaltime


mm1
Intrebare “cum sa cresti in inaltime” ne chinuie pe multi , de aceea azi o sa incercam sa explicam cand si de ce crestem. Deci astazi o sa analizam problema cresterii in inaltime , si in general daca mai ai sanse sa cresti sau nu. Nu putem spune cu exactitate la ce varsta incetezi sa cresti in inaltime..Citeste mai departe

Cum sa slabesti rapid


repede
Intrebarea  ”cum sa slabesc repede ? ” ingrijoreaza aproape fiecare femeie sau barbat, si pentru ca sunt satul de toata vrajeala de pe net  ca exemplu :”dieta cu oua :slabeste 10 kg intr-o saptamana ” unde esti prostit de altii , am decis sa explic in profunzime problema slabirii . Citeste mai departe…

Leave a Reply

